Recenze a reportáže

RECENZE: Divadlo Kalich podlehlo Horečce sobotní noci


Divadlo Kalich + Ján Ďurovčík. Osvědčená kombinace se vrací s nejnovějším titulem, který slibuje dosud nejvíce taneční podívanou. Horečka sobotní noci má po premiéře a i my jsme se samozřejmě šli podívat, jak se nejnovější muzikál Kalichu povedl. Jako vždy přinášíme obsáhlou recenzi, včetně srovnání alternací a bohaté fotogalerie.

Muzikál vychází ze stejnojmenného slavného filmu z roku 1977 s Johnem Travoltou v hlavní roli. Divadelní adaptace měla premiéru v květnu 1998 v londýnském West Endu, o rok později také na Broadwayi. Divadlo Kalich uvádí muzikál v české premiéře.

Jan Kříž a company

Jan Kříž a company (foto Richard Kocourek)

Ústřední osobou české inscenace je samozřejmě choreograf, režisér a světelný designér Ján Ďurovčík, od kterého již víme, co očekávat. A zde dostal nejvíce prostoru v tom, co mu jde vystavět nejlépe – efektní hudební čísla. Skvěle dokáže skloubit dynamické choreografie s perfektní light show, která vytváří báječnou disco atmosféru. Společně se scénografem Martinem Černým vytváří pomocí inteligentních světel a disco koulí podmanivé vizuální obrazy, které vás vtáhnou do děje, a budete se skutečně cítit jak na disco parketu 70. let. Vizuální dojem vhodně dotváří retro barevné kostýmy Zuzany Strakové. Někdy ze všech vjemů přechází zrak, člověk neví, zda má pozorovat světelnou show, jednotlivé taneční výkony, nebo jen nenápadné (ale zábavné) vrkání DJe s jednou z tanečnic.

Pokud jste již někdy viděli muzikál Jána Ďurovčíka, tak jeho choreografie bezpečně poznáte. Jeho styl se však tak lehce neokouká a zde v rámci svého působení v Divadle Kalich vytvořil dosud nejlepší (a nejnáročnější) choreografie. Především první jednání je jedna velká taneční jízda a na čísla jako You Should Be Dancing, Disco Inferno nebo Boogie Shoes dlouho nezapomenete.¨

Přemysl Pálek - Immortality

Přemysl Pálek - Immortality

Druhá polovina se nese v klidnějším duchu, je více dějová a obsahuje převážně duety a sóla hlavních hrdinů. Na závěr to ovšem roztočí tradiční medley, která jede v ještě více smrtícím tempu než v Pomádě.

Písně přes mé počáteční obavy z přílišného retra znějí skvěle, především díky rockovějším aranžím a nové kvalitní nahrávce pod taktovkou Luba Dolného. Muzikál obsahuje pouhých 11 písní v několika opakování a úpravách, všechny až na dvě výjimky od skupiny Bee Gees (Disco Inferno je původně od skupiny The Trammps a Boogie Shoes od KC and the Sunshine Band). Čtyři sólovky hlavních postav jsou hudebně nejpovedenější a skvěle gradují, zato jednoduché disco vypalovačky jako Stying Alive nebo Night Fever vás nenechají v klidu sedět a budou vám znít dlouho v hlavě.

Marie Blahynková & Jan Kříž

Marie Blahynková & Jan Kříž

Horečka sobotní noci je především o tanci a známých hitech, ale každý muzikál potřebuje děj. A pokud je v něčem Horečka vyloženě špatná, tak je to libreto. Děj o dospívání a hledání sama sebe se bere příliš vážně, zbytečně v druhé půli tragicky vrcholí, aby následně mohl vyznít zcela do ztracena. I když u Bobbyho a Annette vidíme příčiny jejich smutných konců, důsledky již chybí. Konec tak působí nedotaženě a křečovitě. Ale nikomu to nevadí, protože hned zase přichází to, v čem muzikál vyniká – skvělá hudební a hlavně taneční čísla.

Na scénáři je vidět filmový vliv a obsahuje mnoho rychlých střihů a změn prostředí. S tím také spoustu zbytečných epizodních postav. Inscenace někdy filmový střih nestíhá (především v druhé půli prvního jednání), nastávají tak opět proklínané přestavby potmě s hodně otravným remixem A Fifth of Beethoven (Walter Murphy).

Jedna z mnoha tanečních scén

Jedna z mnoha tanečních scén

Nechybí ani nevtipný humor. Najdou se i povedené pasáže, ze kterých určitě musím zmínit velice vtipně trapné první rande Tonyho a Stephanie. Ale vtípky typu „paní P, pan Č“, „ahoj, ahoj, ahoj“ nebo „dělat si z Boha telefonního operátora“ jsou zbytečné (jistě po zhlédnutí pochopíte, jaké scény jsem měl namysli). Zbytečná je také příliš explicitní soulož v autě, která mně osobně nevadí, ale mělo by se počítat i s mladšími diváky v publiku.

Dobrou službu původnímu libretu nedělá ani překlad Adama Nováka, především u písňových textů občas zakroutíte hlavou. Použité jazykové prostředky vůbec nekorespondují s věkem postav, dvacetiletá holka zpívá svému klukovi „V tvém náručí já nacházím zázemí“ nebo používá vznosné přirovnání ke svému zoufalství „Bez ohně svíčka – osudu hříčka“. Ostatně texty obou ženských sólovek jsou přespříliš tragické, aniž byste vlastně věděli proč. Na obhajobu Adama Nováka lze samozřejmě říct, že i původní texty jsou jednoduché a pitomé, ale obávám se, že verš o internetu a Facebooku v písni More Than A Woman se negativně zapíše do dějin českého překladu.

Jan Kříž & Alžbeta Bartošová

Ono to takhle může znít, že je to vlastně hrozně špatný muzikál. Ale pak vždycky přijde nějaké to taneční číslo a všechny ty neduhy pramenící z libreta zapomenete a jen žasnete. Na Horečku nikdo nejde kvůli propracovanému příběhu, ale právě kvůli té hudbě a tanci. A to Ján Ďurovčík ve spojení se skvělým hereckým a tanečním týmem přivedl k dokonalosti.

Dostáváme se tak k nejpopulárnější části recenzí, a to srovnání obsazení. Opět jsme pro vás viděli spravedlivě všechny alternace (až na jednu výjimku) a více než kdy jindy (to už jsem pravděpodobně někdy psal) apeluji: V Horečce sobotní noci nenarazíte na špatnou alternaci. U všech herců je vidět obrovské nasazení a nadšení, všichni skvěle zpívají, tančí i hrají. Vnímání umění je subjektivní, proto věřím, že si každý najde své oblíbené obsazení. Stejně tak já a níže vám vysvětlím proč. Ale ještě jednou opakuji, že se zde sešel naprosto skvělý soubor, jehož výkony obdivuji, a každý si zaslouží můj velký potlesk.

Na rozdíl od Pomády, kde je prostor rozmělněný mezi cca 10 postav, v Horečce sobotní noci je stěžejní postavou Tony Manero. Představitelé Tonyho za celou dobu slezou z jeviště jen při dvou sólovkách dalších postav, jinak jsou stále v centru dění. Z tohoto hlediska se jedná o jednu z nejnáročnějších muzikálových rolí. Když si k tomu ještě přičtete taneční nároky Jána Ďurovčíka, tak vám vyjde, že na tuto roli potřebujete opravdu muzikálového „borce“, který zvládne všechny složky muzikálového výkonu ne na 100, ale 120 procent.

A takového „borce“ Divadlo Kalich nalezlo v Janu Křížovi, který podává svůj životní výkon. Viděl jsem ho ve všech jeho pražských rolích (a několika mimopražských) a nemůžu se zbavit dojmu, že pro Honzu vše směřovalo právě k Tonymu. Zúročil zde všechny své bohaté zkušenosti, působí naprosto suverénním dojmem a za roky dřiny se dopracoval i k dechberoucímu tanečnímu výkonu. Vše v naprosté symbióze s tradičně skvělým zpěvem a přirozeným hereckým projevem, který dovolí divákům se s postavou sžít. Výkon hodný Thálie (škoda že je silně nepravděpodobné, že by ji s pouhým dvouletým odstupem opět získal), který je skutečně na světové úrovni.

Jan Kříž v charakteristické póze Tonyho

Jan Kříž v charakteristické póze Tonyho

Je teď opravdu těžké vám tvrdit, že alternující Přemysl Pálek je stejně dobrý, protože nepoužiji tak silná slova. Ale věřte, že i Přemek je skvělý. Chybí mu jen zkušenosti, které má Honza, a dokázal je tak dobře zúročit. Nejvíc je to znatelné na rozložení sil, které je v Horečce velice důležité. Přemek často vydá příliš energie v jedné scéně a následně je lehce znát, že musí ubrat. Ve zpěvu se od Pomády znatelně zlepšil, ale ústřední Immortality nedá zdaleka s takovou lehkostí jako Honza. Na druhou stranu působí v tanci o něco přirozeněji a jistěji. Věřím, že s přibývajícími reprízami bude jeho výkon lepší a lepší, ale i takhle strčil do kapsy mnoho našich „muzikálových hvězd“ a patří k největším talentům nové muzikálové generace.

Přemysl Pálek

Přemysl Pálek

Alternace role Stephanie Mangano jsou z mého pohledu nejvyrovnanější, ačkoliv se zde setkáváme se dvěma odlišnými přístupy. Premiérová Markéta Procházková opět přesvědčila, že patří mezi nejvýraznější talenty naší scény. I zde uplatňuje obrovské charisma, zajímavou barvu hlasu a přirozené herectví. Její Stephanie je na první pohled sebevědomá, ale uvnitř je cítit nejistota a přetvářka. Alžbeta Bartošová hraje Stephanie více chladně, v kombinaci s výrazným slovenským přízvukem může být některým divákům méně sympatická. Vrcholem výkonu obou slečen je nádherná píseň What Kind Of Fool, kterou také zpívají odlišným způsobem – Alžbeta naplno rozbalí svůj nádherný čistý hlas, Markéta jde více po textu a emocích. Obě výborně tančí, obě jsou okouzlující. Celkový dojem je u obou skvělý, já osobně preferuji o chlup Markétino podání, ale tady si každý musí subjektivně najít svou favoritku.

Markéta Procházková (foto Richard Kocourek)

Markéta Procházková (foto Richard Kocourek)

Alžbeta Bartošová

Alžbeta Bartošová

Tragická postava Bobbyho má ve výsledku docela malý prostor, ale zato zpívá největší sólovou „pecku“ Tragedy. Tu naprosto s přehledem dává Roman Tomeš, který je zde obsazen proti svému běžnému typu hrdinů. Herecky je vidět, že se musí více snažit, aby vypadal jako nevýrazný outsider. Proto je v roli Bobbyho pocitově lepší Jan Tenkrát, pro kterého sice je Tragedy na hraně pěveckých možností, ale skvěle to dokáže vyrovnat emotivním hereckým výkonem (podobně dobrým, jakým na sebe dokázal upozornit v Hamletovi v malé roli Horacia).

Jan Tenkrát

Jan Tenkrát

Roman Tomeš

Roman Tomeš

Ani role Annette nemá mnoho prostoru, ale jak se ho chopila Marie Blahynková, je dechberoucí. Písnička If I Can’t Have You (Když tě nesmím mít) zní, jakoby byla napsaná přímo pro ni. Herecky také přesně vystihla typ „chci být další vdaná sestra“. Michaela Doubravová již několikrát v hlavních rolích předvedla svůj talent, zde ji však v porovnání s Marií „něco“ chybí. Pěvecky nezpívá s takovou lehkostí a používá feelingy jako zbytečné berličky. Jinak dobrý herecký výkon místy sráží přílišné tlačení na pilu, civilnější pojetí Marie je pro diváky emočně přístupnější.

Marie Blahynková

Marie Blahynková

 

Michaela Doubravová & company

Michaela Doubravová & company

Geniální komediální výkon podává Juraj Bernáth v rolích DJ a Peta (alternuje Antonín Moravec, který premiérový týden nehrál). Role kamarádů Tonyho jsou hodně upozaděné – Ladislav Korbel a Petr Šudoma (Gus) se na malém prostoru prezentují bezchybně, u Petra Novotného a Zbyňka Frice i přes umělecky dobré výkony nelze přehlédnout neodpovídající věk (obzvlášť v kontrastu s mladšími kolegy).

Juraj Bernáth jako Pete

Juraj Bernáth jako Pete

Čistě činoherní minirole otce (Michal Pleskot), Frankieho jr. (Martin Bačkovský / Oldřich Smysl) a matky (Veronika Bošjaková / Lucie Novotná) nemá cenu nijak rozmazávat, nikdo není špatný, ale díky scénáři nemají prostor nijak vyniknout nebo působit pro děj podstatným dojmem.

Tony se svojí partou

Tony se svojí partou

Velice důležitou je v tanečním muzikálu samozřejmě company, která zde dostává skutečně zabrat. Jak jsem zmiňoval výše, choreografie jsou rychlé, dynamické a obtížné. Všichni členové company jedou na maximum, při pohledu na potící se čela o tom není nejmenších pochyb. Ján Ďurovčík je znám velkými nároky, proto není překvapením, že všichni jsou excelentními tanečníky a opravdu jejich výkony a nasazení obdivuji.

Jsou tu ale tři tanečníci, kteří si zaslouží samostatný prostor. Ján Ďurovčík si ze svého Slovenského divadla tanca přivedl tři sólisty, kteří jsou neskuteční a vypadají, že se pro tanec narodili. David Schimmer, Miroslav Martinovič a Jozef Anatálek.

Jan Kříž & company

Jan Kříž & company

Větší prostor i v mluveném slovu dostávají společně s výše jmenovaným Davidem Schimmerem Peter Dolinajec a Jiří Minařík (Joey), dále v Horečce tančí Lukáš Prokop, Radek Fišer, Matěj Cichra, Vojtěch Vlasák, Gloria Mielniková (která ve středu 1.10. odehrála poslední představení před mateřskou dovolenou, gratulujeme!), Adéla Hájková, Kristina Kohoutová, Eva Miškovič, Ivana Krutská, Eliška Mašterová, Kateřina Górnioková, Tereza Machová, Veronika Šlapanská a Pavla Harangová.

Přemysl Pálek & company

Přemysl Pálek & company

Horečce sobotní noci můžete vytknout spoustu věcí, ale při odchodu z divadla si budete pamatovat: skvělou barevnou světelnou show, energické a dynamické choreografie, excelentní výkony každičkého člena obsazení a samozřejmě také hity Bee Gees. Pokud chcete vidět dramatický promyšlený děj s propracovanými texty, nechoďte na Horečku. Ale jestli chcete vidět 100% profesionální muzikálovou show, která vás roztančí i na sedačce, neváhejte ani vteřinu.

Pozn. K premiéře vyšlo také CD se všemi písněmi z muzikálu, k zakoupení je přímo na představení, případně přes obchodní oddělení divadla.

Markéta Procházková a Přemysl Pálek (foto Richard Kocourek)

Markéta Procházková a Přemysl Pálek (foto Richard Kocourek)

Finálová taneční scéna You Should Be Dancing

Finálová taneční scéna You Should Be Dancing

Jan Kříž a jeho famózní Immortality

Jan Kříž a jeho famózní Immortality

Jan Kříž & company

Jan Kříž & company

Autorem neoznačených fotografií je exkluzivně pro Musical.cz Petr Marek. Pokud byste fotografie chtěli použít na vašem webu, Facebooku apod., ozvěte se nám na e-mail: redakce@musical.cz. Publikování bez svolení autora je přísně zakázáno. Děkujeme Divadlu Kalich za poskytnutí dodatečných fotografií Richarda Kocourka.


Recenze a reportáže
Bradburyho 2116 vyniká originalitou a skvělou hudbou (Recenze)
Nosiče
Kamila Nývltová pokřtila své debutové CD, obsahuje i unikátní píseň z muzikálu “Carmen”! (+ video)
Aktuální zprávy
Muzikál Krysař přivítal nové tváře
  • terka

    tyjo, tak to Glorii moc gratuluju! Asi je troufalý zeptat se kdo je tatínek? :) Jinak Horečku jsem zatím neviděla, ale jsem na ni zvědavá, ačkli hudebně to není můj šálek čaje, věřím že zpracovaný to bude hodně dobře.


  • Mirka

    Děkuji za vystihující a hlavně včasnou recenzi, takhle si představuji dobře odvedenou práci pro nás muzikálové nadšence. Těším se na tento muzikál již od doby co nám bylo oznámeno ,že se bude uvádět a díky Vaší recenzi mám i již představu jak se povedl.


  • Alena K.

    Měla jsem možnost vidět premiéru i čtvrteční představení a kromě hodnocení Marušky Blahynkové, Jana Tenkráta, Alžbety Bartošové ((když pominu menší role), kteří v těch dnech nehráli, mám téměř shodný názor se skvělou recenzí, která mi mluví z duše – vynikající taneční výkony, světelné efekty, skřípající libreto, texty raději bez komentáře… tomu všemu vévodí úžasná diskotéková šou, neuvěřitelný Honza Kříž, skvělý Přemek Pálek, pro mě naprosto přesvědčivý Roman Tomeš v roli Bobbyho s asi nejemotivnější písní Tragedy (v děsivém přebásnění – Je to tragické…). Jediné, s čím tak docela nesouhlasím – podle mě Honza Kříž nejen herecky, ale i tanečně převyšoval Přemka Pálka, ten zas byť s drobnými chybičkami zpíval pro mé ucho příjemněji hlavně vyšší pasáže. Ale jinak si oni dva zaslouží za své výkony opravdu smeknout… Pánové, byli jste skvělí, děkujeme! :-) Samozřejmě poděkování a obdiv patří i všem ostatním tančícím postavám, člověka napadá jedno – jak asi vypadají po takovém dvojáku, myslím, že pan Ďurovčík je opravdu nešetřil… krása na pohled, náročnost na fyzičku, úžasné choreografie, zkrátka mistr Ďurovčík v Kalichu opět nezklamal. :-)


  • Veronika

    Moc hezká recenze !:-) Děkuji za ni. Akorát nechápu proč zvuk není z živého představení ale z nahrávky ze studia ?…


  • Bidnik

    Pekna recenze, libi se mi, ze Pavel dokaze na Kalich nahlizet i kritickym okem, i kdyz je evidentne jeho fanousek :-)


  • tomáš

    no s těmi excelentními tanečními výkony a super náročnými choreografiemi tedy moc nevím…:-)


  • Patrik

    Markétě Procházkové se premiéra fakt nepovedla (nezpívala sice pod tónem, jak má občas ve zvyku a zde se to právě projevilo, to muselo přijít). Alžbeta Bartošová good, ale ten slovenský akcent je opravdu “šílený”, to trhá uši, jak v mluvené, tak i pěvecké části. V rodné zemi by přitom byla za Bohyni! O Michaele Doubravové si již delší dobu myslím, že je spíše (a hlavně) herečka, než zpevačka. Nevím kdo, nebo co, jí v Kalichu “tlačí”! Má to asi holka dobře zařízený, já jí to přeju, leč můj názor je, že je jak v samotném divadle, tak i v tisku hodně “přeceňovaná” (myšleno jako muzikálovou “star”). A abych nebyl pouze “negativní”… Jana Kříže jsem neměl nikdy moc v oblibě, ale to co zde předvedl, tak to smekám klobouček a “par excellence”!


  • mirek

    k Patrik: Nevim jak premiera ale vcera byla vyborna Prochazkova. A k recenzi-Tenkrat byl famozni.


  • Lucie

    Souhlas s recenzí. Některé scénky na hraně a texty občas docela tragické, ale všechno přebije neskutečná energie a nasazení, které všichni účinkující předvádějí. Jan Kříž famózní a naprosto nechápu, jak může při všech těch tanečních kreacích ještě vůbec zpívat a natož tak skvěle. Hluboce smekám. Horečka mě sice neoslovila tak jako Pomáda, ale je to tím, že je vážnější a není tam až takový prostor k vyblbnutí, ale určitě ještě zavítám. Blahopřeji všem účinkujícím a děkuji za hezký večer. Těší mě, že můžu říct, že Kalich opět nezklamal.


  • Honzy

    HONZY
    Pražské uvedení HOREČKY SOBOTNÍ NOCI je přepisem slavného filmu s J.Travoltou,ale bohužel jeho kvalit nedosahuje,J.Kříž hraje,tančí i zpívá jako o život, a přesto není tím ideálním Tony Manerem.Chybí mu vice šarmu pro tuto roli.Ani ostatni obsazeni neni ideální.Hrají a tančí i starši herci a to mládí jim nelze uvěřit!(Fric,Novotný,Dolinajec..)A.Bartošová s akcentem,M.Blahynková herecky nepřesvědčí.Muzikál je i o emocích,ale ty se vůbec nekonají.Vadí absence live orchestru.Scénu tvoří pouze pohyblivá zrcadla, několik disco koulí a variabilní konstrukce s led. světly,místy se čeká na přestavbu scény.Choreografie je zajímavá, ale neustále se v jednotlivých výstupech opakuje.Přesto má představení spád a líbí se především příznivcům disco hudby skupiny Bee Gees.Psáno z odpolední reprízy 4.10.2014 Hodnocení 60%.


  • Jituš

    Horečka sobotní noci se mi velmi líbila, je tanečně dokonalá, má spád. V tomto představení vyniká Markéta Procházková, která má charizma, hraje přirozeně a Jan Kříž, který byl neuvěřitelný, jak vše na podiu stíhal.


  • Abigail

    Tak tentokrát jsem si recenzi přečetla až poměrně dlouho po zhlédnutí (4.10. odpoledne), ale musím s ní v podstatě tak jako tak souhlasit. Až na pár detailů.
    Tanečně je to jednoznačně pecka. Vynikající výkony v absolutním čele s (viděným) Honzou Křížem, kterému patří nejhlubší poklona za jeho výkon. Celé je to absolutně plné energie a radosti ze hry – podobně jako několik předchozích muzikálů v Kalichu. Podobně jako v těch předchozích, i tady jsem měla pocit, že schopnosti celého souboru rostou a rostou a je to čím dál lepší. I pěvecky mi to přišlo v podstatě výborné… Navíc dokonale vymyšlená a padnoucí světelná show, scéna, která se tentokrát většinou obešla bez dlouhých zdržovacích přestaveb (mně přišlo jako nejhorších několik přestaveb v myslím druhé půlce, pokud se nepletu, ale nebylo to nijak strašné) a v hledišti i na jevišti se jim povedlo navodit výbornou atmosféru (alespoň to tak působilo).
    Jenže i tak se mi to zdaleka nelíbilo víc, než některé předchozí muzikály v Kalichu. Pomáda z mého pohledu zůstává jednoznačně nepokořena (a to jsem si říkala, jak je to blbý příběh). Ale někdy prostě ani všechny ty superlativy výše uvedené nestačí.
    I když bych překousla hudební styl (ostatně věděla jsem přeci, do čeho jdu), který mi blízký vážně není, takže diskotéku jsem nadšeně neocenila, ačkoli ji navodili opravdu dokonale, tak to libreto je na mě skutečně příliš… blbé. Marně, ale skutečně absolutně marně jsem hledala nějaký pořádný příběh a nedej bože jeho pointu (slyšela jsem, že ani film v podstatě nemá příběh (já holt znala jen hudbu), ale čekala jsem asi i tak o něco víc). A s tím z mého pohledu souvisí i herecké výkony – vzhledem k tomu, jak to nakonec všechno vyšumělo, jsem ani neměla pocit, že mají pořádně co hrát. No a jako absolutní vrchol toho děje a neděje byly pro mě texty… škoda mluvit. Tragické – to je docela výstižný název, bohužel ne jen té jedné písničky. Bylo to tragické v podstatě celé.
    No a to libreto a texty v mém případě zážitek trochu zabily. Škoda. Zejména pro účinkující, protože Jan Kříž, Alžbeta Bartošová, Marie Blahynková, Roman Tomeš, Zbyněk Fric, Ladislav Korbel, Juraj Bernáth, Michal Pleskot, Lucie Novotná, Oldřich Smysl i všichni další byli vážně skvělí. A třeba se nakonec odhodlám k tomu vyrazit i na ostatní alternace, ráda bych zhlédla i je, ale zatím to moc nevidím…


  • Kristýna

    Takovou bombu jsem ještě NIKDY neviděla jste nejlepší a mooc děkuju režisérovi za to že tam dal ty nejlepší herce..!! Miluju tanec a hudbu prostě bylo to bomba!! Šla bych ještě tak 20x ! Jste nejlepší!! No a samozřejmě se mi nejvíc líbil “Jan Kříž” Je bombastický všechno stíhal zvládal tak jak má prostě klobou dolu jste fakt borci s kamarádkami si to furt pouštíme na Youtube… Prostě bylo to LUXUS :) Děkuji :)


  • Irena

    Zdravím ze Severní Moravy,
    chtěla bych poděkovat za super představení Horečky 15.11.2014 s Míšou Doubravovou, Markétou Procházkovou, Romanem Tomešem a všemi ostatními perfektními herci a tanečníky.
    Nejvíce nás ale okouzlil Přemysl Pálek, viděla jsem ho už v Pomádě, ale tady je to naprostá bomba, strašně se zlepšil ve zpěvu a v činoherním projevu. Nic proti Honzovi Křížovi, ale pokud půjdu na Horečku ještě víckrát/což asi udělám/, tak jedině na něj.
    Celé představení nás nabilo energií na dlouhou dobu. Díky.


  • Tomáš

    Tento muzikál jsem si opravdu zamiloval a od své premiéry jsem ho viděl už třikrát. Honza Kříž je v roli Tonyho naprosto luxusní a Přemysla Pálka převyšuje. Markéta Procházková mě v roli Stephanie nadchla mnohem více, jak po pěvecké tak herecké stránce vynikající. V roli Bobbyho mě dojal a exceloval Honza Tenkrát, který svou Tragedy naprosto dokonale prožívá a jeho zpěv je dechberoucí. V roli Annette mě více brala ač mám Míšu Doubravovou rád právě zmíněná Maruška Blahynková netlačí při své sólovce tak na pilu a herecky jí tu roli více věřím. Celkově obdivuju herce a zpěváky za úžasný tanec, choreografie Ďurovčíka je naprosto dokonalá. Všem vám tleskám a dávám 95%!!!


  • Olynka

    Šla jsem na show a dostala jsem jí vrchovatě. Honzu Kříže mám ráda, vyhovuje mi jeho herecký projev i zpěv a tanečník byl vždy dobrý, ale co předvádí v tomhle maratonu je prostě neskutečné. I proto by mě hodně zajímal výkon Přemysla Pálka. Betka mě moc neoslovila, ale neříkám tím, že je špatná, tady není špatný prostě nikco. Tondu Moravce zbožňuju, tomu jde na co sáhne :o) Celkově je to barevné, dynamické a všechny to viditelně baví.
    Tragické jsou ovšem zatmívačky – nechápu, proč je zatmívačka i na začátku druhé půlky, kde přestavbu mohli zvládnout klidně o přestávce!!! Disko světel je místy až moc – pokud se vám nešťastně skloubí umístění v hledišti s výškou postavy, bude vám nepříjemné ostré světlo píchat do očí většinu představení – aha, už chápu ty zatmívačky ;o) Příběh je slabý, ale o ten tu asi opravdu nejde :o) Já jsem moc spkojená a rozhodně doporučuji.


  • Evina

    Nějak se tady toho moc o Horečce nepíše… U Fantoma diskuze jak blázen a tady asi prostě spokojenost?


  • tokka

    I Silvestr se mimoradne vyradil! Super jizda to byla


  • Tereza

    Bylo to úžasné!Opravdu mě překvapil Přemysl Pálek.Je to špičkový tanečník.Má krásný hlas a
    krásnou postavu.Určitě doporučuji!


  • Jana

    Děkuji všem, kteří se na přípravě i provedení muzikálu Horečka sobotní noci podíleli! Je to úžasné, vynikající, ohromující představení a taneční i pěvecký výkon Jana Kříže je neskutečný! Zasloužil by si další Thalii! Všichni účinkující jsou skvělí, je na nich vidět, s jakou radostí představení hrají, jak do toho dávají i svoje srdce.Děkuji všem, moc děkuji!


  • mikes

    Také připojím své poděkování za svělou šou, tanec, zpěv i emoce.
    Představení 14.5. bylo skvělé. Tanec, hudba, světla, atmosféra super.
    Přemysl Pálek a Markéta Procházková jsou úžasní a oba velmi sexi při tanci, zpěvu i v hraných scénách. Postavy Marušky Blahynkové a Romana Tomeše jsou mi protivné ale opět skvěle ztvárněné.
    Kalich je malinké divadlo a lituji diváky v prvních řadách, slušný zvuk a obraz pro muzikál je až tak od 8. řady dozadu. Podobně jako na koncertech bývají nejlepší místa před zvukařem. Diváci větších postav by si měli pečlivě vybírat vstupenky, jinak budou trpět nedostatkem místa na nohy i ramena.
    Dramatické celkem dlouhé části a texty je třeba brát s nadsázkou a raději jen sledovat sympatické a skvělé herce. Hloupé texty písní překlad do češtiny podle očekávání nezlepšil, ale hudba je někdy i lepší než originál. Krásné tanečnice, obdivuhodní tanečníci, zajímavá jednoduchá scéna, krásné dobové kostýmy, hudba, zpěv, tanec, energie a emoce. Díky.


  • alena

    V nedeli 17.5. opet neuveritelne. Kriz, Tenkrat a jejich hlasy, ktere zarazi do sedadla a puvabne damy Prochazkova a Doubravova. Skvela tanecni company a zkratka to byla horecka jak ma byt.

    Dekujeme