Muzikál „Kladivo na čarodějnice“ se poodhalil na první tiskové konferenci
Dnes se v prostorách Divadla Milenium konala první tisková konference k připravovanému muzikálu Kladivo na čarodějnice. Během 35 minutového povídání jsme se dozvěděli celkem dost zajímavých informací, které pro vás samozřejmě přinášíme v tomto článku.
Divadlo Milenium se po téměř čtyřech letech opuštěnosti (naposled si jistě pamatujete smutný konec pražské produkce muzikálu CATS) dočkalo rekonstrukce, která bude finišovat v následujících dnech (zejména instalace techniky a úprava přístupové cesty). Producenti slibují především špičkový zvuk (díky netradičnímu řešení divadla má prostor vynikající akustiku), chybět nebudou například ani tři velkoplošné projekce. Zajímavý je také připravovaný kamerový systém a vybavení na pořizování live záznamů představení. Divadlo bude slavnostně otevřeno přesně za měsíc, tj. 17.3.2009. V prostorách divadla také bude otevřena kavárna.
A nyní již k samotnému muzikálu. Kladivo na čarodějnice – každý z nás se alespoň jedinkrát setkal s tímto tématem. Inkviziční procesy v českých zemích koncem 17. století se staly inspirací pro muzikálový příběh křivdy, lásky, bolesti a víry. Autoři však šli svou vlastní cestou, neuvidíme tedy kopii stejnojmenného filmu Otakara Vávry nebo knihy Václava Kaplického.
Autory hudby a zároveň producenty jsou Pavel Holý a Milan Levý. Styl hudby sami označili jako „muzikálově-filmová“, zazní jak romantické pomalé písně, tak i tvrdé rockové. Hudba bude hrána z nahrávky, jednak z prostorového důvodu, ale také kvůli zvukovým efektům, které by se živě nedaly realizovat. Texty písní napsal Jan Krůta, který vhledem k tématu opustil klasickou tvorbu a zabředl do jiné jazykové roviny, která mu umožnila využít i vulgarismů a dobových frází. Scénáristou a autorem libreta se stal Marek Kožušník.
Jak již bylo výše naznačeno, představení budou doplňovat filmové projekce, které mají dokreslovat dění na jevišti. Jejich režisérem je Petr Čepický, který je zároveň světelným režisérem i autorem scény (ta nám bohužel představena nebyla) . Kostýmy jsou z dílny jednoho z nejvyhledávanějších kostýmních návrhářů české muzikálové scény Romana Šolce a podle představených nákresů se máme na co těšit. Režisérem a choreografem představení bude Ladislav Beran, který bohužel kvůli dalším pracovním povinnostem na tiskovou konferenci nedorazil.
Premiéře 30.4.2009 bude předcházet rozsáhlá reklamní kampaň od vlastního produkčního týmu, která se má spustit 1. března, kdy začnou také první zkoušky. Součástí kampaně bude také středověký jarmark, který se bude konat týden před premiérou v areálu Holešovické tržnice v blízkosti divadla.
Na tiskové konferenci také byla většina účinkujících. Těch je celkem 41 + 10 tanečníků. Divadlo sází především na kvalitní umělce, mezi kterými je jen několik málo mediálně známých tváří. Zlákat se nechali dva účinkující soutěže X Factor – vítěz Jiří Zonyga a Martina Pártlová. Uvidíme také Ilonu Csákovou, Sisu Sklovskou, Vladimíra Hrona, Leška Semelku, Zbyňka Frice, Vladimíra Marka a další. Kompletní obsazení naleznete na konci článku.
Vstupenky jsou již v prodeji, ty nejdražší vás přijdou na 595 korun a naopak nejlevnější na 195 korun. Sami jsme vyzkoušeli výhled z různých částí hlediště a je vidět skutečně dobře i z nejzadnějších a nejlevnějších míst. Jak však bude muzikál nastudován a scénicky upraven zatím nevíme, je tedy možné, že z některých míst budete ochuzeni například o pohled na projekce… Vstupenky zakoupíte v síti Ticket Art.
KLADIVO NA ČARODĚJNICE
muzikál
premiéra 30.4.2009 v Divadle Milenium (Praha)
Hudba – Pavel Holý, Milan Levý
Texty písní – Jan Krůta
Scénář a libreto – Marek Kožušník
Režie a choreografie – Ladislav Beran
Režie filmových dotáček, světelná režie a scéna – Petr Čepický
Obsazení:
Hraběnka – Ilona Csáková, Sisa Sklovská, Martina Pártlová
Zuzana – Markéta Zehrerová, Zuzana Ďurdinová, Michaela Zemánková, Petra Janková
Kat – Jiží Zonyga, Lešek Semelka, Petr Dopita
Lízl – Alena Knoflíčková, Barbora Popelková, Irena Máchová
Hrbáč – Vladimír Marek, Lukáš Kumpricht, Peter Strenáčik
Lauter – Oldřich Kříž, Jiří Březík, Zbyněk Fric, Karol Csino
Schmit – Jan Kříž, Vladimír Hron, Jan Urban
Bobling – Radim Schwab, Ladislav Spilka
Měšťani – Josef Dušek, Martin Bačkovský, Petr Kutheil, Petr Šudoma, Petr Novotný, David Bouša, Petr Urbánek, Jiří Urbánek, David Šír
Měšťanky – Jana Zenáhlíková, Gabriela Vermehlo, Michaela Talašová, Tereza Hálová, Magdaléna Kvapilová, Athina Lagoská, Jana Sováková, Michaela Weisová
Komentáře
Jakub
AutorKdyž už se tu tak pěkně diskutuje, tak se do toho taky vložím :-) Obsazení mi přijde velmi dobré, většinu obsazení znám a hrát jsem je viděl, nevím jak někdo může říct že obsazení je neznámé, když polovina těchto lidí hraje nejméně ve dvou muzikálech, které bych označil za velmi divácky úspěšné. K reklamní kampani, pro kterou byl zvolen středověký jarmark bych pouze dodal, že každý má jiný styl propagace svých projektů, myslím že jarmark tu zatím nebyl a nevidím důvod proč tento tah odsuzovat. Na představení se docela teším, myslím že by tento projekt mohl chvilku vydržet než divadlo vytvoří další projekty. Diskuze o kvalitě díla si myslím, že by se měli odložit až po premiéře a ne je tady rozebírat když ani nezačali zkoušky.
Mystery Train
AutorPoslyšte, Marku, Ilonu Csákovou oslovují „Čakina“ jen lidé z branže:))) Přestaňte, prosím, prudit. Ušetříte se tím blamáže.
marek
AutorTo: Mystery Train
:)) já to přece netajím ;)) nechci to teď hledat,ale myslím,že jste to Vy co jste se chlubil tím proklepáváním :))) už z mailu vidíte co dělám ne? Ano jsem v branži.A nemyslete si,že jim nefandím,ale hvězdy tvoří erudovaní tvůrci a profesionální tým a v neposlední řadě vhodné podmínky.X Faktor nebo Superstar vytvořily jen řadu nešťastných lidí.
Tento projekt je prostě nesmysl.
Mystery Train
AutorMarku, a co je nám do toho? Pokud o tom jste přesvědčen a máte nějaké důkazy, proč s tím nejdete do tisku? Ten bulvární by kvalitu Vašich informací bez nejmenších pochyb ocenil. Patrně i finančně. Na tomto diskuzním fóru vám nepokvete ani pšenka ani rozmarýn. Ale Vy prostě rád provokujete a jste ten typ diskutéra, který klade otázky a baží po argumentech, ale v podstatě nepotřebuje odpověď. Podobně plodná je diskuze s naším „osvíceným“ radním přes kulturu Richterem:))))
marek
AutorTo: Train
Jste vedle jak ta jedle :) Naopak,zajímají mne odpovědi a ještě více ostatní názory.Třeba máte jinou cestu jak se k nim dostat.Mě prosím ponechte tu moji.Už vůbec nerozumím,ale o jakých důkazech mluvíte a proč bulvár? Důkazy, proklepávání…hm…co vlastně deláte Vy ;) ? Nene nezlobte se nechci odpověď :) No a vidíte,co se týče Richtera se shodneme.Těžko bych se to byl předtím dozvěděl :) nicméně tohle bude pro něho za půl roku další argument.Bohužel.
Pavel Košatka
AutorTo už v té kavárně sedíte 4 hodiny?
Mystery Train
AutorMarku, jste nepozorný. Jednomu z Vašich nicků jsem oznámil, že jsem „prduch“. Jinému pak původ svého nicku. To byly jediné konkrétní otázky z vaší strany a já Vám je zodpověděl. Tímto s Vámi přestávám diskutovat, neboť ten, kdo je z branže a přijde na stránky fanoušků muzikálů pod mnoha nicky halekat jaký průser bude připravované dílo, to je docela obyčejný hajzl. Nic víc, nic míň. Je mi Vás líto. Jak opruzený život musíte vést. Sbohem.
Tereza
AutorVypadá to celkem dost zajímavě. Obsazení je skvělý,těším se na Petra Strenáčika.
marek
AutorTo: Pavel
Dokonce celý den :) je moje a také v ní pracuji :) v 9 zavíráme.
To: Train
Neproklepávám a chaty zákazníkům nečtu,takže co jste komu sděloval je mi jedno.Nechcete pochopit ani podstatu.Zkusím to jinak – víte proč všechny automobilky používají volant a tři pedály (každá by to přece mohla dělat jinak) protože to funguje :) p.s. už máte vstupenky? Já ano.Dobrou noc pánové.
Líba
AutorStrenáčika znám jen z cd Carmen, ale má příjemnej hlas. Já se těším hlavně na Markétku, ale těším se i na Petra Šudomu, Radima Schwaba a na další. Věřím, že to bude dobrý! Už jenom to téma je zajímavý! Bohužel je pravda, že lidi táhnou na „hvězdy“, tak snad si muzikál najde hodně diváků, kerým záleží víc na kvalitních výkonech! Snad bude mít větší štěstí než Kočky!!! Těch je taky škoda, protože ten muzikál neměl chybu!!! A mrzí mě, že jsem to viděla jen jednou…:-(
Jakub
AutorLíba:
Třeba Kočky ještě někdy obnoví, trošku jiný obsazení a třeba jim to vyjde líp než minule, i když teda nevím jak to bylo minule, v té době jsem se o muzikály moc nezajímal, beru to pouze z komentářů co jsem tady četl, že to moc velký úspěch nemělo. Taky bych je rád viděl :-)
Líba
AutorKočky byly úžasný!!! Hráli tam samí kvalitní umělci a věřím, že Tobě by se to líbilo! Podle Tvýho příspěvku soudím, že Ti taky záleží na kvalitních výkonech! Hlavně účinkující v Kočkách musí umět tancovat, zpívat a hrát! Což ne každá „hvězda“ tohle všechno zvládá!
Romča
AutorCats nepadly kvůli obsazení, naopak. Cats padly kůli pitomosti českého diváka… a neprofesionalitě produkce. Jinak good joke s těma 4ma hodinama v netcafé – dobrý Pavle:)
marek
AutorTo: RomČa
Jsme v práci i dnes :) můžeš zaskočit na kafe :) Je to v Rudný.Správně,Neschopná produkce zabiila Cats,ted to bude multimediální megalomanství a amatérizmus.
Jakub
AutorMarek:
Máme tady jasnovidce, to musí být těžký vědět všechno předem. Jak se Vám s tím žije ?
marek
AutorTo: Jakub
K tomu,že auto nejede bez benzínu nebo se nedá vařit bez ohně, není třeba být jasnovidec.Pokud ovšem nezastáváte metodu pokus – omyl. :) Někomu tu nešla čeština a na tohle stačí počty.Vemte si počet sedadel v pražských muzikálových divadlech,aby to byl bod zlomu vydělte dvěma (to znamená obsazeno z poloviny) a vynásobte 16 ( to je průměr repríz za měsíc) a to celé čtyřm, to je tak do prázdnin s velkou rezervou :) .To je lidí co?A kdepak se tak a i vezmou a nepůjdou náhodou na at už jakko
i profláknuté tváře? A raději do centra než do tržnice.Jako podnikatel a producent,šel by jste do toho? A když už, tak s týmem,který nemá divadelní historii ani hluboké zkušenosti.Nebo si vážně myslíte,že choreograf může najednou režírovat,tak velký projekt? To je nedostatek pokory.A na závěr, sedl by jste si do letadla,pilotovaného týmem s podobně nerozsáhlou praxí? Jenže ono se na to u divadla jaksi nehraje.Jenže, chyba lávky,divadlo a jeviště a hlediště to tvrdě vrátí.Hezký večer.
Jakub
AutorMarek:
Pokud by to letadlo řídilo takový složení jako je obsazeno v Kladivu, tak velmi rád. Samozřejmě to myslím podle té praxe. Protože víc jak 3/4 týmu znám a jejich vystupování se mi narozdíl od Vás líbí. A nemyslím si že je rozhodující jestli je divadlo v centru nebo na tržnici. Kdo se na to bude chtít podívat, tak mu bude celkem jedno jestli jde do centra nebo na tržnici. Myslím že se tady řeší úplná blbost, protože každý se rozhodne sám, jesli půjde třeba potřetí v centru na Draculu nebo se poprvé podívat na Kladivo. V Praze jsou muzikály populární, takže se návštěvnosti nebojím.
A já bych do toho projektu šel, nebojím se riskovat, i když to nevyjde na 100% tak se aspoň člověk něco přiučí a příště to třeba udělá jinak.
Taky přeji hezký večer
marek
AutorJakube, kdy jste naposled na nějakém byl? V Praze jsou muzikály poloprázdné :) Muzikály se už v zoufalství delají ze všeho. Mona Lisa,Golem,Angelika,Božena Němcová… chybí nám ještě Vinnetou,Jan Žižka a Rychlé Šípy.A kde jsou hity? Stačí sáhnout do knihovny a muzikál je tu,tak to přece nefunguje.A promiňte Beran s režií zkušenosti nemá.Proč nebyl nasazen od začátku jako režisér? Zavání to kamarádšofty…A ty holčičky,kte é se projevili na videích na webu s tím,že to teeeda nečetly a nevidely a že by to hrály…a k tomu divadlo hlásá do světa,že bude konkurencí pražským divadlům.Kterým?Hybernii,Činoheráku,Vinohradům.Myslete si co chcete,ale pýcha předchází pád.A neberte to osobně,jsme v rodině úvah.Vy říkáte,že je znáte.Já jsem z branže,což bylo zde označeno za špatné,a já ani kolegové ta jména až na dvě tři neznají.Oslovili prý 70 prověřených umělců.Vím koho,mimo jiné a kdo všechno nebyl ochoten se ani na casting dostavit.
Pavel Košatka
AutorTrapné…
marek
Autorpane redaktore, trapné je lhát si do kapsy… trapné je nediskutovat a nepoučit se,trapné je divadlu přidávat přívlastek „multimediální“,ono to totiž divadlo nepotřebuje! Ale hloupé,velmi hloupé je fandit slepě. :)
Ondřej Doubrava
AutorMarek: Nové projekty je třeba podpořit, ale ony zase nesmějí zklamat naší důvěru, logické, ne? Nám s Rádiem Musical také pár lidí nevěřilo a jak hezky funguje. A bohužel většina neobratných spojení v článcích z tiskovek spíš vyčítejte nepříliš šťastným formulacím, nebo resp. dostavuje se takový efekt „Co řeknou tvůrci – my napíšeme“. Je třeba to brát trochu s rezervou. Dík ;-)
MM
Autormarek:
tohle je buď osobní zášť nebo obchodní zájem.
Nedovedu si jinak představit tolik zloby k něčemu, co se ještě ani nezačalo zkoušet.
Ale slyšel jsem v tomto duchu (asi před měsícem) mluvit Tomáše Savku a Míšu Noskovou. Přesně v tomto vašem duchu…
Mystery Train
AutorPro MM:
I já slyšel podobný „šustot“ a tento vychází z okruhu umělců pohybujících se okolo divadla Broadway a Hybernia. Ano, ti to mají snadné. Dramaturgický plán a inscenační praxe jsou rovnou namířeny pro diváka co nejméně náročného. A ten neblahý karatel, který má navečer prázdnou netkavárnu a nudí se a patrně není příliš spokojen se svým životem, nám sem přichází hlásat svá neotřesitelná dogmata. Diskuse s ním není možná, neb mele stále dokola, na otázky neodpovídá. Vzbuzuje to lítost. Takový nával pýchy a neuskutečnění ambicí. Té nahromaděné záště. To stačí aby se jedinec stal dosti nepříjemným společníkem. Patrně se rád vidí „napsaný“:))) A do toho všeho se v Praze otevře další muzikálová scéna s velkou kapacitou. To tedy na…ale jo.. to tedy nasere:)))
MM
Autorpro Mystery Train:
no jo, ale TOLIK zloby? To bych spíš hádal na jejich sekretářku nebo produkční, která to dostala úkolem – jen tak pro jistotu rozklížit případné fanoušky kupou hnoje, aby si v Miléniu moc nevyskakovali. :-)
Tohle tady ten pán tisíců adres přece nemůže myslet vážně…
Pravdou je, že se povídá o zákazech a vyhrůžkách ze strany ředitelů (dvou) nejmenovaných divadel. Kdo bude v Kladivu, u nás končí…
Zajímavej svět, ten šoubyznys.
MM
Autorještě upřesnění: nejde o fakta; o těch by se mohlo diskutovat, ale o MOTIV. Proč to říká (říkají)? Dva měsíce před premiérou? Co je k tak razantním prohlášením vede?
Jakub
AutorMarek:
Naposled jsem byl v neděli, bylo vyprodáno. Nevím kam chodíte Vy, ale já zatím všechna představení co jsem navštívil byla kapacita naplněna nejméně z 90%. A jestli jste z branže a znáte dva nebo tři lidi, je mi Vás opravdu líto. Protože potom se opravdu asi těžko pohybujete ve světě muzikálů. Myslím že asi každý tady ví kdo je třeba Vláďa Marek, Zbyněk Fric, Láďa Spilka, Lukáš Kumpricht, Radim Schwab a další. Diskuze s Vámi je úplně bezcenná, protože vy jenom kritizujete a nic pozitivního z vás ještě nevypadlo.
marek
AutorTrain:
Na co,že jste se to Vy kdy tady konkrétně ptal? :p
MM:
Proč chodit okolo horké kaše a nejmenovat,jedná se přece o Kalich.
Jakub:
Nejde o kritiku,ale fakta.Původní režisér,profesí kameraman,dělá scénu.Původní choreograf prvně dělá režii.Divadlo vede bývalý zpěvák.Takové trafiky se rozdávaly za komančů.
Ondřej:
Vaše radio je fajn,ale také si od začátku nehrálo na nic jiného než být dobrým rádiem.Nikoho benapadlo vytvářet „multimediální“ radio. :) a proto to funguje.
Ta multimediálnost je jen prázdná bublina a skvělý prostorový zvuk máte dnes v každém kině.Pan Holý,dělal po rozpuštění Maxe jen samá multimediákní show.Zaznamenal/li a pamatujete si některé z nich?A novácká píseň pro X Faktor,Vám se líbí? Divadlo je možné otevřít jarmarkem,mediální masáží a humbukem,ale založit a udržet pouze s vizí,silnou dramaturgií,jinak zase brzo skončí.
MM
Autorpro marek:
Jde o Kalich a Hybernii. :-)
Původní choreograf myslím dělá druhou režii, nová Kleopatra byla první. Nejsem o tom zas tak informovanej, ale nešlo o oprašovačku.
Nekažte mi radost, já se na Kladivo těším. Myslíte, že to bude spíš multimediální show nebo spíš muzikál? Muzikál s multimediálními prvky by mi nevadil, naopak bych s tím měl problém. Jarmark je podle ěm skvělej nápad. Jména v obsazení se mi líbí. A chápu, že známější jsou nahoře z propagačních důvodů.
Pořád mě ale, pane Marku, zajímá vaše MOTIVACE. Proč vám Kladivo tak leží v žaludku?
Kristýna
AutorNo Nazdar, chtěla jsem se dočíst něco nového z oblasti muzikálů a nestačím se divit…proč hned na začátku něčeho, co jsme ještě nemohli posoudit, házíme takové kritiky??? Samotnou mně to zaráží…že by tady měl někdo strach? Ale neee…:-).Dle mého názoru je mnoho schopných lidí, které ani neznáme. A že je přemuzikálováno? Proč někoho nenapadne se bavit o tom, že je předivadélkováno, protože divadla uvádějí i divadelní hry, ale o to tady asi fakt nejde. Je ubohé, když člověk z téhle branže sem chodí a léčí si tady své mindráky. co jste zač? No, úspěšný asi nejste, protože to vypadá, že se bojíte o své korýtko a to dost….
Mystery Train
Autorpro marek:
Ještě jednou k Vám promluvím, ač jsem se zařekl, že tak neučiním. Odpovídal jsem jednomu z Vašich nicků „Franz“ na původ svého nicku že jsem „prduch. Na to jste reagoval, že Vy rozhodně nečtete chaty svých zákazníků a „neproťukáváte „ajpiny“. Jak vidíte, nešlo o žádnou tajnost chatu.
A jděte již v háj zelený s omíláním stále stejných pochybností, které hraničí s pomluvami.Fakt, že někdo režíruje poprvé není důkaz, že to nebude umět. Nebylo by lepší vyčkat na výsledek a pak diskutovat? Pro Vás patrně ne. Jste úporný jak úplavice:)))
Jan Krůta
AutorAhoj přátelé muzikálu,kamarádka mě upozornila, že tady někdo reaguje na můj podíl na tiskovce. Jsem autor písňových textů muzikálu Kladivo na čarodějnice. Zároveň hodně píšu na svůj web http://www.jan-kruta.cz a na http://www.aktualne.cz. Nejsem zvyklý se za někoho schovávat. Rád odpovím na jakékoliv nejasnosti, které se mě týkají na mailu jan.kruta@seznam.cz. K textům: Pochvaloval jsem si, že na rozdíl od textů, které píšu v široké oblasti populární hudby, jsem se tu mohl vyřádit. Zatímco v popíku se všichni interpreti prezentují jako inteligentní, krásní, perspektivní a nejlepší, v tomto muzikálu vystupují postavy jako Inkvizitor (stvůra, ksindl, úchyl…), Hrbáč (sebelítostný přisluhovač), Kat (brání se, že vlastně dělá jen svou práci…) jsem s velkou radostí psal texty, které budou padat z úst těchto padouchů. Ačkoliv se pohybujeme v 17. století, jsou to charaktery, které bohužel nevymřely a jsou i nadále velice frekventované. A pochopitelně, když je někdo úchyl, musí mluvit a zpívat jako úchyl a tudíž jeho jazyk nevězí jen v jazykové rovině dotyčného století, ale je citově zabarvený (včetně třeba oněch zmiňovaných vulgarismů). Nicméně ono vulgární je uvnitř charakterů a není tam vystrkováno jako pastva pro jiné úchyly. Hudba je natolik dramatická, že slova jsou, aspoň podle mého pocitu adekvátní. Napětí v tomhle muzikálu vyplývá právě z protikladu negativního a něžně křehkého…Zajímá mě taky, které „zásadní informace“ Romča postrádala v tiskové zprávě, jejíž jsem byl také autorem. Díky!
Pavel Košatka
AutorSice ta otázka nebyla mířená na mě, ale co v tiskové zprávě chybělo? Především kompletní obsazení!!! Pak důležité datumy, specifikace rekonstrukce, nějaké bližší údaje o muzikálu (hudba, texty, předtáčky – vše o čem se mluvilo). Podrobný výčet aktivit všech tvůrců je pro nás píšící trochu zbytečný, jedna jediná věta o každém by stačila. Tiskovou zprávu si jako představuji stručný zápis toho, co se na tiskovce řeklo. Nedělat si poznámky, nevím do doby než dorazím ke klávesnici nic. Toť můj názor.
marek
AutorTo: Pavel
No vidíte a už se toho dotýkáte sám.Nejistota tvůrců plynoucí pravě z absence práce v divalle ,je vedla k podobným výčtům.Škoda,že zmizela taková jména jako Tesařík,,za které není třeba podrobně vypisovat v čem se kdy smočili.A na úchyla co zpívá jak úchyl se fakt těším :) Ale v čem pak je to tajemxství a drama? Hopkinsův úchyl je například velmi navenek kultivovaný a mluví vybraně,drama postavy je právě v tom rozporu.A protiklad negativního a něžně křehkého,je protikad malovaný tesařskou tužkou.
Pavel Košatka
AutorJak jsem vám napsal výše, je to už trapné… a neodpovídejte mi prosím znova tím dojemným textem, bylo by to trochu… trapné.
Jan Krůta
AutorNechci nikomu vyvracet jeho názor. Ale ještě jedno vysvětlení: Tisková zpráva nikdy nemůže vypadat jako stručný zápis „toho, co se na tiskovce řeklo“. Tisková zpráva, nejčastěji v rozsahu jedné normostrany, se vydává pro potřeby práce novinářů a zachycuje základní údaje, se kterými žurnalisté mohou následně pracovat. Tiskové konference pak přináší rozšiřující informace a žurnalisté si to, co je zajímá, obvykle poznamenávají. Jistě se pro každého mohou zdát jisté informace důležité, a jiné nikoliv. Na tiskovce bylo dost času si tyto informace vyžádat, případně doplnit na místě speciálním následným dotazem či interview, které moderátor nabídl a řada novinářů využila. Každopádně díky za pozornost, kterou jste „Kladivu“ věnovali. Jistě všem milovníkům tohoto hudebního divadla jde o to, zaznamenat, že se mu v naší zemi daří. Každý další pokus je v této ekonomicky dost svízelné době dobrodružstvím a my tvůrci textového a hudebního materiálu budeme divadlu držet palce, aby realizace nezklamala nikoho z muzikálových příznivců. Toto vše berte, prosím, jako soukromé vyjádření jednoho z tvůrců – textaře a psavce (spisovatele a žurnalisty).
Jan Krůta
AutorOmlouvám se – překlep 4. řádek: Tisková…
marek
AutorTo:Pavel
Jak chcete Pavle :) pořád opakujete trapné.Povím Vám tedy také co je trapné,dle mého názoru.Papouškovat tiskové zprávy a vytvářet normalizační nicneříkající rlánky a hrát si tím na novináře.Tato diskuze při e
la víc informací než Váš bezzubý článek v záhlaví :).Zamyslete s nad tím co přepisujete a pak se Vám do Vašich textů nedostanou slova jako „předtáčky“ ,tahle kravina se prvně objevila na webu Milénia a plyne opět jen z amatérského rozhledu,tentokrát ovšem do světa filmu.Pokud vůbec jde takový termín použít jedná se o filmové dotáčky.Místo trapné,trapné,trapné…zkuste alespoň jednou napsat v čem se mnou nesouhlasíte.Polemizujte…Divím se,že další z „branže“ a dokonce jeden z tvůrců,který sem zavítal (ovšem ne kvůli Vašemu článku),Vám a Vašemu poklidnému fandovskému rybníčku,zatím tolik nevadí :)
Pavel Košatka
AutorNebojte, já na tiskovkách pozor dávám a tisková zpráva mi je poněkud jedno, pokud bude představení kvalitní, a to, kromě marka, tady nikdo zatím neví a ještě dva měsíce vědět nebude. Ale já se těším a věřím… už jen kvůli těm umělcům. Hodně štěstí.
Pavel Košatka
AutorMáte pravdu marku, nevadí. :-) Mimochodem, dneska máte otevřeno tak dlouho? :-))
Mystery Train
AutorTo marek:
Jak to tady všechno znovu a podrobně čtu, tak jsme se od Vás nic nového nedozvěděli. Melete dokola jak kafemlejnek jedno a totéž. Na rozumný argument opět odpovíte přehršlí svých pocitů až do úplného vykrvácení ze slov. Z neustále opakovaných slov.
Jo, s tím Tesaříkem! Kocourek mu to prostě nedovolil. Rovněž umělci v Hybernii a Broadwayi mají podobný druh problémů. Ale Vy si tady „proti všem“ točíte klikou u flašinetu své mysli …ehm…no dobrá, nazývejme to mysl. Zbývá ještě jedna možnost a tou jest, že Vás za to někdo platí. Je to sice špinavost, ale i náš neosvícený prezident Klaus nezná špinavé peníze. Ať Vás k této grafomanii pudí mamon či touha někoho pošpinit, soudím, že kdyby mi v tom dobré vychování nebránilo, řeknu Vám, že jste vůl. Jenže ono mi v tom brání a tudíž Vám to neřeknu.
marek
AutorTo: Pavel
Ano máme otevřeno,jako každý pátek.Co takhle něco k muzikálu,než k otvírací době?
To: Train
Už jste toho nasliboval,jak mě vynecháte… :) ..ehm:)…a nakonec jste se uboze,uchýlil k nadávkám,jen protože mám jiný názor…Vážně jste tak omezený,že si myslíte,že když má někdo jiný názor než Vy,tak je za to placen.? Už chápu proč vzniká tolik paskvilů hrajících si na muzikály.Dá se to totiž prodat lidem jako Vy!
Jakub
AutorTo Pavel:
Je pátek tak si udělal speciální otvírací dobu, aby si tady s náma mohl psát. Takhle se pozná láska k práci :-D Ale čím víc to tady ten člověk špiní, tím víc se na to těším.
Mystery Train
AutorAno, chlapče ukrytý pod nickem „marek“ nebo franz“ nebo … jsem tak ubohý, neboť tuto ubohost kolem sebe vidím. A pokud se mi budete pokoušet namluvit, že tu nepodloženou špínu zde kydáte jen z čistého altruizmu, tak patrně zapomenu na své dobré chování. Než k tomu však dojde, prosím velmi, řekněte mi opravdový motiv Vašich slov, která na těchto stránkách doposud nenašly (krom Vašich dalších nicků) nikoho, kdo by je bral vážně. Nebuďte demagogickým klaunem..i když…klauni vymřeli, teď už jsou jen šaškové. Nicméně, nenadával jsem Vám. Řekl jsem Vám, že jste vůl? Neřekl. Řekl jsem Vám, že jste blbý? Neřekl. Vy jste totiž nepoučitelný. Což je mnohem horší. Berete i toto jako nadávku, přecitlivělý bojovníče za muzikály lepší?
marek
AutorJakube,trapné,,, :p
Jakub
AutorMarek:
Ani ne, vaše komentáře jsou trapnější. Do kolika teda máte otevřeno v pátek, když normálně zavíráte v 9 ? To máte v pátek spojený s nočním klubem, ne ?
Mystery Train
AutorBéééé, on sem už nechodííííí, béééé. V TV dávají tak leda prd a s ním byla znamenitá hlína. Tak si asi pustím Chicago. Anebo plyn:)))))
marek
AutorHezký den, tak koukám,že jste za celý víkend probrali jen mou otvírací dobu a Train zabečel :) …půvabné… :p
Train:
Jestli Vám stále vrtá hlavou moje motivace,taktady je odpověď,ale pochybuji,te s ní budete spokojen,poku jí vůbec porozumíte.Mojí motivací je vlastní názor.Žádné zájmy,ty nebo ty.Bohužel,bohužel pro Vás Traine protože s tím,že by mohl a měl být motivací vlastní názor se budete muset srovnat sám :) ,Vás napadly jen peníze …půvabné :p,vraťte se prozatím tedy k tomu svému béééé bééé,ovce s tím vystačí celý život.Nebo si pustťe ten plyn :)))
Jakub: Za to,že fakta zde byla označena za špínu,nemohu.Je věcí každého kdo to,že režisér doposud nerežíroval,ředitel neřediteloval a mnozí „herci“ nehráli (a nepovažuji za to různé company) označí za špínu.Je to prostě,fakt.
Jakub
AutorMarek:
Do kterého chodíte divadla v centru ? A které muzikály jste viděl naposled ?
Romča
AutorUž tak nějak nemám sílu to číst… Jen poznámka k Pavlově výčtu toho, co chybělo v tiskové zprávě. Chyběla tam také loga všech hlavních partnerů – to prostě k téhle branži patří. Znovu opakuji, tiskovka se měla dělat o týden, 14 dní později, aby tam bylo všechno. Plus cenové relace lístků, kontakty na prodejní místa atd.
Snad se do toho dostanou, ale zatím nevím, nevím. A některé další indície, které mám, o tom moc nesvědčí. Nadšení je hezká věc, ale jen s ním se kvalitní dílo nezdaří.
Pěkný den,
R.
marek
AutorObraz Doriana Graye ,divadlo je jasné… Hrající rockeři jsou srandovní,naplněnost divadla také a neznat příběh z knihy…